Considerations To Know About irsherkat. ssaa. ir

Wiki Article

با توجه به موارد ذکر شده، اولین موردی که باید مورد توجه قرار داد، زمینه کاری و نوع موضوع فعالیت شرکت می باشد.

تسهیلات مرکز معاینه فنی دانایی، ویژه کاربران راننده کرمان

صفحه بعد مربوط است به سرمایه شخص حقوقی، در اینجا لازم است که شما نوع سرمایه را مشخص کنید، نقدی است یا غیر نقدی؟ سهام با نام است ویا بی نام و همچنین ارزش ریالی هر سهم  آن باید مشخص باشد.

در این بخش امکان مشاهده توافق نامه ها و قوانین مربوط به خدمات الکترونیکی اداره اسناد و املاک کشور وجود دارد.

سامانه جام اصلی، سامانه ای است که برای آموزش الکترونیکی و مجازی این سازمان قابل دسترس می باشد. سامانه جام فردی، یک سامانه ارتباطی میان پرسنل با مدیریت آموزش سازمان ثبت اسناد و املاک می باشد.

به محض دریافت پیامک، باید به سامانه اینترنتی «اطلاعات جامع خودروهای دوگانه سوز کشور»مراجعه کرده و برای گازسوز کردن خودرو با ٧٥٪ تخفیف، نوبت بگیرید.

Ssaa.ir makes use of IP deal with which is currently shared with 4 other domains. The greater internet sites share exactly the same IP deal with, the higher the host server’s workload is.

برای استعلام الکترونیکی ملک، کافیست به میز خدمت سامانه ثبت اسناد مراجعه نمایند و از طریق گزینه «استعلام الکترونیکی ملک» مراحل پیگیری خود را انجام دهید.

شماره پیگیری و تاریخ تحویل مدارک به پست را در سامانه درج نمایید و در انتها بر روی گزینه ی پذیرش نهایی، کلیک کنید و وارد مرحله ی بعدی شوید.

Over-all consequence - ssaa.ir is Safe and sound.We Obtain Web-site safety and standing data and Look at it with readily available 3rd-occasion sources so we estimate own safety and trustworthiness fee dependant on info that we get.

در قدم بعدی، وارد قسمت اظهار نامه شرکت میشوید، نوبت به وارد کردن متن اظهار نامه است، در این مرحله شما میتوانید از متن‌های موجود در سیستم بهره ببرید و یا خودتان اطلاعات خواسته شده را تایپ کنید.

سامانه آموزش الکترونیک سازمان اسناد و املاک کشور با هدف ارائه خدمات آموزشی به مردم راه اندازی شده است و در حال حاضر جامعه هدف خاصی را برای آموزش پوشش دهی می کند.

شماره ی دورنگار و نشانی تارنما و پست الکترونیکی نیز در صورتی که وجود داشته باشد در همین صفحه وارد می گردد.

پس از http//irsherkat.ssaa.irirsherkat.ssaa.ir http آن با کلیک بر روی گام بعدی وارد صفحه ی اساسنامه می شوید. در سایت، اساسنامه ی شرکت را نیز باید ارائه دهید. شرکت نامه ها و اساسنامه ها، فرم های پیش فرضی دارند که فقط باید آنها را پر کنید و در نهایت اگر تمایل داشتید می توانید قوانین مخصوص شرکت خودتان را نیز به آن اضافه کنید.

Report this wiki page