How Much You Need To Expect You'll Pay For A Good سامانه اداره ثبت شرکت ها

Wiki Article

سازمان ثبت اسناد و املاک کشور یکی از نهادهای دولتی است که به منظور ارائه خدمات غیر حضوری و آنلاین به مردم اقدام به راه اندازی سایت  کرده است.

در این بخش می تواند اصالت سند مالکیت را با وارد کردن یک سری اطلاعات از جمله کد ملی فرد مالک، واحد ثبتی، نوع سند، شماره دفتر املاک الکترونیکی و ... بررسی نمود.

صفحه بعد مربوط است به سرمایه شخص حقوقی، در اینجا لازم است که شما نوع سرمایه را مشخص کنید، نقدی است یا غیر نقدی؟ سهام با نام است ویا بی نام و همچنین ارزش ریالی هر سهم  آن باید مشخص باشد.

“راهور” و استعلام خلافی و پرداخت خلافی در سایت راهور ۱۲۰

امکان دسترسی مامورین اداره برق به انشعابات مشترکین با رای دیوان عدالت اداری

اداره یا دایره ای که به ثبت شرکت مبادرت نموده باید خلاصه ای از شرکتنامه و منضمات آن را در ظرف ماه اول تشکیل شرکت در روزنامه ی رسمی وزارت دادگستری و یکی از جراید کثیرالانتشار به خرج شرکت به طریق اعلان انتشار دهد. خلاصه ی مزبور متضمن نکات ذیل است:

سپس آگهی مزبور و رونویس تقاضا نامه و منضمات به ثبت محل فرستاده می شود. در هر حال مدیر شعبه و یا کسی که از طرف شرکت در شعبه ی مزبور حق امضا دارد یعنی امضای او برای شرکت الزام آور است باید معرفی و آگهی شود.

سپس وارد صفحه ی سرمایه ی شخص حقوقی (شرکت) می شوید. در این صفحه نوع سرمایه نظیر سرمایه ی نقدی یا غیر نقدی، سهام با نام یا بی نام انتخاب می شود. ارزش ریالی هر سهم نیز باید تعیین گردد.

شماره پیگیری و تاریخ تحویل مدارک به پست را در سامانه درج نمایید و در انتها بر روی گزینه ی پذیرش نهایی، کلیک کنید و وارد مرحله ی بعدی شوید.

شرايط تحصيل در هلند (هزينه، دانشگاهها و مدارك مورد نياز)

پاسخ جواد ‏۲۳ فروردین ۱۳۹۹ توضیحات واقعا بسیار زیبا، عالی و کامل بود

یادآور می شود که چنانچه هنوز سامانه ثبت شرکتهای غیر تجاری برای ثبت نام در سامانه شمیم اقدام نکرده اید، ما در بخش سوم مقاله به توضیح آن می پردازیم.

Such as, including the following code snippet into HTML tag should help to depict this Website accurately in social networking sites:

در این راستا، حتی ثبت صورتجلسه ی تغییرات شرکت ها نیز اینترنتی شده است و آخرین اطلاعات مربوط به چگونگی تنظیم درخواست ها و همچنین آخرین وضعیت صورت جلسه ی ابرازی، مدارک مورد لزوم بخشنامه ها و شیوه نامه ی اجرایی ثبت شرکت ها و اطلاع رسانی های آنی و read more پیگیری پاسخ درخواست ثبت شرکت ها از طریق سامانه ی فوق به راحتی قابل دسترس است.

Report this wiki page